Cum îi convingi pe cei mici să mănânce alimentele necesare creșterii

alimente pentru copii, alimente sanatoase, cresterea si dezvoltarea copilului -

Cum îi convingi pe cei mici să mănânce alimentele necesare creșterii

Copiii nu își doresc absolut niciodată vreun fel de mâncare sănătos. Acum câțiva zeci de ani, când mâncarea sănătoasă nu însemna avocado și semințe de in, cu greu făceam chiar și noi față la alimentele sănătoase. Fie că vor sau nu, micuții trebuie să consume alimente necesare pentru o dezvoltare armonioasă. Pentru a veni în ajutorul tău, astăzi îți prezentăm cum îi convingi pe cei mici să mănânce alimente necesare creșterii.

Fast-food-ul este deja în preferințele copiilor, încă de la vârste fragede și e de asemenea extrem de greu să îi faci să renunțe. Mai întâi trebuie să le explici de ce este important să consume alimente bogate în vitamine și minerale, precum fructele și legumele. Cert este că nu doar acestea asigură un aport de nutrienți necesari, ci și carnea, semințele și fructele exotice.

Cum îi convingi pe cei mici să mănânce alimentele necesare creșterii:

  1. Ouăle. Acest aliment se află printre puținele preferințe sănătoase ale copiilor, iar în caz contrar poți să îl faci să mănânce ouă doar prin aranjarea farfuriei. Alege o formă de gătit pentru ouă ochi, un monstru, o inimioară sau steluțe și pune ochiul de ou la făcut în ea. Va avea un mic dejun plin de proteine dacă pe lângă ou mai adaugi și câteva legume precum spanacul proaspăt, ruccola, semințele de in sau avocado. Aranjează alimentele în farfurie după culori și va fi foarte încântat, încât va mânca tot! alimente nutrio.ro

  2. Avocado. Gustul de avocado s-ar putea să nu fie atât de plăcut pentru cei mici, dar poți face o pastă pe care o vor îndrăgi. Pisează un avocado cu furculița, iar dacă vrei o pastă foarte cremoasă poți mixa cu blenderul manual. Adaugă o roșie mică tăiată cubulețe și câteva frunze de pătrunjel. Întinde pasta pe o felie de pâine integrală prăjită și lângă poți adăuga puțin ton pentru energie și proteine.

  3. Sucul de fructe. Băuturile carbogazoase sunt în topul preferințelor copiilor și pe lângă faptul că dăunează, îi fac energici doar pentru puțin timp. Sucul de fructe poate intra foarte ușor în grațiile micuților dacă îl pui în paharul preferat sau într-un recipient cu pai foarte colorat. Dacă optezi pentru sucuri fresh de lămâie sau portocale, îndulcește-le pentru un gust mai bun cu puțin suc de aronia.

  4. Năutul. Acest aliment este bogat în proteine și fier, fiind benefic pentru a ține la distanță anemia feriprivă. Dacă nu poate consuma boabele de năut fierte, atunci alege calea humusului. Când îi pregătești prânzul pentru școală sau acasă, pune năut într-un recipient mic sub formă de inimioară, steluțe sau orice formă pentru copii. Îl poate consuma cu o linguriță și pâine sau întins pe pâine.

  5. Semințele de chia. Aceste semințe pot fi adăugate într-un desert bazat pe fructe proaspete, iar în acest fel vei obține o gustare sănătoasă. Prepară semințele cu lapte de migdale îndulcit și lasă-le să își dubleze volumul, după care adaugi fructe proaspete pe deasupra.

 


Tags