Idei pentru fiecare masă a zilei

idei de cina, idei de mancare sanatoasa, idei de mic dejun, idei de pranz -

Idei pentru fiecare masă a zilei

Orice am mânca și oricât de neimportant ni se pare este esențial pentru modul de funcționare a organismului. Gustările și mesele principale trebuie să includă vitamine, minerale și nutreinți care să ajute corpul să funcționeze corect. Probabil de multe ori ai mâncat ceva pe fugă din cauza timpului sau pur și simplu nu știai ce să mănânci. Venim în ajutorul tău cu idei pentru fiecare masă a zilei, pentru a dezvolta o alimentație corectă!

Micul dejun este foarte important, deși nu există niciun studiu care să ateste că este cea mai importantă masă a zilei. Acesta trebuie să conțină alimente bogate în proteine, pentru a furniza suficientă energie și senzația de foame să apară abia la prânz. Fie mergi la muncă sau ai antrenemente de efectuat, în ambele cazuri ai nevoie de energie și resursele necesare sunt proteinele.

  1. Fulgi de ovăz cu unt de arahide și fructe proaspete.

Ai nevoie de 50 de grame de fulgi de ovăz, 90 ml de băutură vegetală (migdale, cocos, ovăz, orez), 1 lingură de unt de arahide și câteva fructe proaspete, de preferat fructe de pădure. Pune băutura la foc mic într-o cratiță și apoi adaugă mic dejun nutrio.rofulgii de ovăz, amestecă până ce și-au dublat volumul, apoi i vasul de pe foc. Pune totul într-un bol, adaugă untul de arahide și amestecă din nou. La final, dacă dorești un boost de energie, poți adăuga și câteva semințe de chia. Presară câteva fructe pentru a da un plus de savoare!

Prânzul este și el la fel de important ca și micul dejun, dar dacă nu ai idei pentru fiecare masă a zilei, acesta s-ar putea din păcate să fie mâncare tip fast-food. În plus, dacă micul dejun nu îți este suficient, poți apela la o gustare cum ar fi biscuiții cu fructe și fără zahăr sau câteva nuci de caju, migdale sau macadamia.

  1. Paste integrale cu piept de pui și sos Arrabiata.

Ai nevoie de 100 grame de paste, 50 de grame de piept de pui, un borcan de sos Arrabiata eco, sare și piper. Fierbe pastele în mod obișnuit, după care lasă-le sub capac timp de 5 minute. Într-o tigaie pune pieptul de pui tăiat cubulețe și pranz nutrio.roprăjește-l până ce are o culoare portocalie. Îl poți prăji în ulei de măsline sau unt, după preferințe. După ce s-a prăjit puiul condimentat cu sare și piper, adaugă sosul și 3 linguri din apa în care au fiert pastele. Pune pastele peste sos și amestecă. Poftă bună!

Cina este acea masă a zilei în care ai nevoie de ceva ușor, pentru a-ți asigura un somn liniștit. Prea multă mâncare și stomacul prea plin îți poate deranja calitatea somnului și disturba odihna. Din acest motiv, ai nevoie de o cină simplă.

  1. Salată de crudități cu dressing Caesar.

Ai nevoie de: o roșie mare, doi castraveți mici, porumb, morcov, țelină, cina nutrio.romozzarella și dressing Caesar. Taie legumele în funcție de preferințe și așează-le într-o farfurie pentru salată. Țelina și morcovul pot fi rase pentru a putea fi mestecate mai ușor. Pune 3 linguri de dressing peste și bucură-te de gustul răcoros și plin de nutrienți!

POFTĂ BUNĂ!


Tags