Pierde în greutate mâncând sănătos – 7 alimente ideale pentru slăbit!

alune, cereale integrale, nuci, pierdere in greutate, seminte de chia, slabit, ulei de cocos -

Pierde în greutate mâncând sănătos – 7 alimente ideale pentru slăbit!

Slăbitul pare floare la ureche până să începi acest proces. Dacă acumularea kilogramelor s-a bazat pe o alimentație haotică și sedentarism va fi foarte greu să le schimbi, dar nu imposibil! Pentru pierderea în greutate există două reguli: dietă echilibrată și sport. Pe lângă acestea poți adăuga și orele de somn, stările de spirit și așa mai departe. Poți pierde în greutate doar mâncând sănătos, iată 7 alimente ideale pentru slăbit!

  1. Semințele de chia 

Semințele de chia au un conținut ridicat de fibre și cresc capacitatea de rezistență la efort fizic. Astfel, cu un mic dejun bazat pe semințe de chia vei avea energie pe toată perioada unui antrenament. Ai nevoie de 40 de grame de semințe, 200 ml apă sau lapte vegetal (soya, migdale, ovăz sau cocos), câțiva fulgi de migdale și doi kiwi. Semințe de chia pot absorbi greutatea lor în apă de până la 12 ori, așadar fii foarte atent cu cantitatea de apă.

  1. Nuci și alune

Consumul de nuci și alune este ideal pentru gustarea dintre mese. Gustările sunt modul în care asiguri aportul de nutrienți necesari până la următoarea masă. Astfel, la gustare nu trebuie să ai nicidată chipsuri, produse de patiserie sau dulciuri. Înlocuieștele cu migdale, fistic sau caju. Nucile, alunele și semințele asigură necesarul de substanțe nutritive.

  1. Cerealele integrale

O dietă bazată pe cereale integrale îți va oferi aspectul mult dorit al siluetei! Integrează în alimentația ta fulgi de ovăz, bulgur, hrișcă sau quinoa. Consumul de aceste cereale integrale va îmbunătăți metabolismul, sistemul digestiv începe să funcționeze corect, iar colesterolul va rămâne în parametrii normali. La micul dejun poți servi fulgi de ovăz cu o linguriță de cacao și apă caldă sau lapte vegetal. Amestecă până ce fulgii au absorbit lichidul și adăugă câteva fructe de pădure.

  1. Pulbere de matcha

Acest nou aliment este ideal pentru curele de slăbire. Are un conținut ridicat de antioxidanți care ajută la eliminarea toxinelor din organism. Poate accelera procesul de slăbire și preveni obezitatea. Pulberea de matcha se poate adăuga în deserturi sau smoothie-uri.

  1. Oțet din cidru de mere

Este ideal pentru prepararea salatelor și a sosurilor. Oțetul din cidru de mere reduce numărul de kilograme și numărul de calorii consumate într-o zi. Dacă nu ai probleme cu aciditatea gastrică poți să adaugi într-un pahar de apă  1-2 lingurițe de oțet și să îl consumi înainte de masă. Acesta ajută la procesul de digestie corectă.

  1. Leguminoase

Leguminoasele precum fasolea neagră, roșie sau lintea sunt o sursă importantă de proteine. Consumul de acestea este potrivit dietelor pentru pierderea în greutate. Leguminoasele grăbesc instalarea senzației de sațietate și ajută la îmbunătățirea masei musculare. Se pot consuma într-o mulțime de feluri, așadar îți va fi ușor să le introduci în alimentație.

  1. Uleiul de cocos

Dacă obișnuiești să folosești ulei de floarea soarelui pentru gătit, ar trebui să îl înlocuiești cu cel de cocos. Acesta conține grăsimi, dar sunt grăsimi sănătoase. Totuși nu ar trebui exagerat cu acesta deoare are multe calorii.

 


Tags